Autor: LAG Mura Drava | Datum objave: 23. lipnja 2017. | Natječaji
Ministarstvo poljoprivrede kao Upravljačko tijelo za provođenje Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014.- 2020., obavještava sve korisnike tipa operacije 6.3.1. “Potpora razvoju malih poljoprivrednih gospodarstava”, da su sukladno Pravilniku o provedbi navedenog tipa operacije dužni, prilikom podnošenja Zahtjeva za isplatu II. rate dostaviti svu dokumentaciju kojom dokazuju provedbu svih aktivnosti navedenih u poslovnom planu te dokazivanje postizanja cilja ili ciljeva navedenih u poslovnom planu. (čl. 26.,točka.4., alineja 2.)
Napominjemo kako je rok za realizaciju aktivnosti navedenih u poslovnom planu 3 godine od Odluke o dodjeli potpore.
Sve aktivnosti u poslovnom planu moraju biti izvršene s odgovarajućim dokazima kako bi Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju mogla odobriti Zahtjev za isplatu II. rate.
Ukoliko korisnik dostavi Zahtjev za isplatu II. rate u kojem je razvidno da nije realizirao sve navedene aktivnosti, nije moguće odobriti Zahtjev za isplatu II. rate, što posljedično znači kako korisnik nije ostvario cilj ili ciljeve navedene u poslovnom planu.
Neispunjavanje navedenog cilja znači kako korisnik mora vratiti sva sredstva koja su mu isplaćena i odobravanjem Zahtjeva za isplatu I. rate.
Molimo sve korisnike da vode računa o navedenim informacijama.